Първо виртуално BMW и MINI EXPO

/ Информатор

До 15 юли на специални интернет адреси ще има експозиции на изгодни оферти

Първото виртуално BMW и MINI EXPO представя целия спектър от предложения на нови автомобили BMW и MINI, както и програмите BMW Premium Selection и MINI NEXT за сертифицирани употребявани автомобили в удобен формат и с възможност за достъп от целия свят, при гарантирано спазване на физическа дистанция. До 15 юли на адрес bmw.bg или mini.bg или интернет страниците на дилърите на BMW и MINI в цялата страна потребителите могат да направят своя избор като разгледат виртуалните експозиции съответно на BMW и MINI. Те представят общо над 500 нови и 300 демо и употребявани автомобили, с оборудване  съобразено с основните предпочитания на българския пазар. Чрез контакт с търговските консултанти от цялата страна клиентите могат да получат допълнително информация и оферта за избрани модели, да заявят пробно шофиране, както и виртуално представяне на конкретен автомобил, чрез системата за видеокомуникация CitNow.

За сделки сключени по време на виртуалното търговско изложение се въвеждат и специални търговски условия които включват условия за финансов лизинг от BMW Financial Services с лихви от 0,99% до 1,99%, експресно предварително одобрение за лизинг. Освен финансов лизинг физически и юридически лица могат да изберат и гъвкавата програма BMW/ MINI Select която предлага атрактивна месечна вноска и възможност за избор дали автомобилът да бъде придобит на края на периода. В допълнение се предлага бонус при обратно изкупуване на автомобил, удължена гаранция 4 г. или 200 000 км, сервизно обслужване 5 г. или 100 000 км и безплатна 24/7 помощ на пътя.

Специална изненада за "посетителите" на дигиталното BMW & MINI Expo е възможността да участват, с изпратеното от тях запитване,  в игра със специална награда – BMW/ MINI велосипед.

Започнало като платформа за продажба и популяризиране на програмите за сертифицирани употребявани автомобили, BMW и MINI EXPO непрекъснато се развива, за да отговори все по-добре на променящите се очаквания и изисквания на клиентите. Новият дигитален формат предоставя удобна възможност за връзка между търговец и клиент и е част от стратегията на BMW Group България да създава допълнителни възможности за контакт със своите настоящи и потенциални клиенти.

Назад



Коментари