Ето го новият Citroen C4

/ Информатор

Новаторски дизайн за 10-ото поколение на компактните модели във фирмената гама.

Официалната премиера на новия Citroen C4 разтърси интернет вчера, а от днес летоброенето на компактните хечове във фирмената история може да се смята за навлязло в нова ера. Този модел до голяма степен е етапен за фирмата. Първо – с него идва електрическата революция, като е лансирана и вресията Ë-C4, и второ – спазена е фирмената традиция да се търсят оригинални решения.  Новият Citroen C4 е различен от конкурентите си с ред нестандартни решения. Едно от тях се набива веднага в погледа. Дизайнът е необичаен с по-всиокия профил на каросерията и големите гуми. Той превръща компактния хеч в нещо преходно към кросоувър. Запазва се и характерната за фирмената политика възможност за различин перосанализации в дизайна.

 

Citroën и компактните хечбеци имат 92-годишна успешна история, чието начало поставя първият C4 от 1928 г. Част от тази истотия е и GS, избран за европейски автомобил на годината през 1971 г, който тази година чества своята 50-годишнина. Това са поколения хечбеци, от които са продадени близо 12 500 000 броя и които в течение на десетилетия са се утвърдили със своя характер, комфорт и пътно поведение: C4 (1928), Ami 6/Ami 8, GS/GSA, BX, ZX, Xsara, C4 (2004 г. и 2010 г.) и C4 Cactus.

Новият Ë-C4 - 100% ëlectric – 5ият автомобил от електрическата офанзива на Марката и Новият C4 предлагат на клиента предимството да избира между 3 типа високоефективни двигатели: 100% електрически 100 kW (136 к.с.) с автономия от 350 кмi, който позволява голяма свобода на движение, както и двигателите с вътрешно горене от ново поколение с еко норма Euro 6d – бензинови от 100 к.с. до 155 к.с. и дизелови от 110 к.с. до 130 к.с.

Вписвайки се напълно в програмата Citroën Advanced Comfort®, новият ë-C4 - 100% ëlectric и новият C4 предлагат ново виждане за комфорта – осигуряват модерен и цялостен комфорт във всяко отношение и за всеки един от пътниците. Комфортът в движение се гарантира от окачването Progressive Hydraulic Cushions® и от седалките Advanced Comfort. Комфортът в ежедневието се осигурява от голямото вътрешно пространство, както и пространството в областта на коленете Best in Class , на находчивите неста за вещи и на Smart Pad Support Citroën. Комфортът на духа се постига благодарние на спокойната атмосфера и осветеността на купето, на топлите материи и на електрическият остъклен отварящ се покрив. Комфортът при ползване се осигурява от 20те технологии в помощ на управлението, сред които Highway Driver Assist, полуавтономна система за управление от ниво 2 и 6те технологии за свързаност. Тези качества са още по-осезаеми при новия Ë-C4 – 100% ëlectric, който предлага и предимствата на ë-Confort: безшумно функциониране, плавно управление, удоволствие при ползване.

Новият Ë-C4 - 100% ëlectric и новият C4 са оборудвани серийно още от средните нива на оборудване с окачване Progressive Hydraulic Cushions ®, използванo за пръв път при C4 Cactus и C5 Aircross SUV, коeто осигурява забележителен комфорт и създава усещане „летящо килимче“, осигурявайки спокойствие на борда, динамичност и удоволствие от управлението.

 

Тази ексклузивна за Citroën иновация, чиято цел е да се подобри качеството на филтриране на неравностите е плод на дългогодишен труд на експертите на Citroën в областта на окачването: от повече от 100 години насам комфортът на окачването е един от приоритетите на марката и клиентите оценяват комфорта на Citroën, който се отличава от всичко друго, което се предлага на пазара.

 

В рамките на разработката на това окачване бяха регистрирани 20 патента. Принципът му на функциониране не е сложен. Докато класическото окачване се състои от амортисьор, ресор и механичен ограничител, окачването с Progressive Hydraulic Cushions® добавя два хидравлични ограничителя от всяка страна

Данни

  • Дължина : 4 360 мм
  • Широчина: 1 800 мм / 2 032 мм със сгънати огледала / 1 834 мм отворени огледала
  • Височина: 1 525 мм
  • База : 2 670 мм
  • Пътен просвет : 156 мм

Обем на багажника : 380 л., до 1250 л

Назад



Коментари